Få hjælpe til at booke møder

//

Hvis du driver forretning vil du normalt være interesseret i at få flere kunder, og sælge mere til dem du allerede har, men har du tid til at tage de møder der skal til, og til at stå for at booke dem selv?

Du slipper ikke for at holde møderne, men du kan slippe for at booke dem selv, det er her et telemarketingfirma kommer ind i billedet, hvor du kan være usikker på om det er noget for dig, enten fordi du selv har dårlige erfaringer med mødebooking, eller kender nogen der har fortalt om det. Det kan være du har hørt fortællinger om oplevelser med mødebooking, der resulterede i en del dårlige møder der ikke kastede noget salg af sig, og dermed var mere spild af penge og tid end noget andet, hvor det du gerne vil undgå, det er at du og dit firma bliver kædet sammen med useriøse telefonsælgere, der ikke gør andet end at genere kunder.

Så skulle du prøve Partner Dialog, der vil noget andet

Hvis du vil noget andet end at have dårlige oplevelser, så skulle du tage kontakt til Partner Dialog, der har specialiseret sig i at booke de møder der giver dig afkast, der bliver brugt den fornødne tid på at sætte sig grundigt ind i den konkrete situation du står i som virksomhed, inden mødebookingen finder sted. Det handler også om en afstemning af hvad du forventer at få ud af møderne, vil du kun have møder der giver en realistisk mulighed for salg, så er det det du får, for der er da ikke noget værre end at bruge tid på noget der ikke har en realistisk mulighed for at føre til salg. Konsulenterne er ikke ude for at jage møder og salg på din virksomheds vegne, der bliver spurgt ind til kunden, og kunden bliver udfordret, men kun for at afdække om der er muligheder, og derfor vil kunderne gerne snakke, fordi det også er relevant for dem at gøre det, og de oplysninger der kommer ud af de samtaler bliver noteret og kan bruges senere.

Udgangspunktet for succesfuld mødebooking må være dit konkrete udgangspunkt

En af de vigtigste ting ved forberedelsen er at dit udgangspunkt og ønsker er fuldt afdækket, inden arbejdet startes, det betyder at det kræver tid inden arbejdet startes for at finde ud af hvad du har behov for, det kan jo være du endnu ikke har afklaret det hele. Derfor vil de første relevante spørgsmål være – hvor mange kundemøder kan du klare, og ikke mindst hvor mange har du behov for? Hvad er den eller de rette kunde(r) for dig? Hvilke forhold skal være opfyldt før mødet kan være interessant for dig? Det er alt sammen spørgsmål der vedrører kunderne, men det der karakteriserer din virksomhed er bestemt også relevant – hvordan skiller din virksomhed sig ud i forhold til dine konkurrenter? Hvad er det du gerne vil have virksomheden specifikt skal sælges på? Hvilke erfaringer har du med indvendinger kunderne normalt kommer med? Hvad er det for et produkt du gerne vil have solgt?